Księgi rachunkowe (FK)

Moduł przeznaczony jest do kompleksowej obsługi rozliczeń firm prowadzących księgi rachunkowe (tzw. pełne księgi). Umożliwia sprawne zarządzanie dokumentacją finansową, automatyzuje procesy księgowe oraz zapewnia pełną zgodność z obowiązującymi przepisami. Dzięki niemu przedsiębiorstwa mogą na bieżąco monitorować swoją sytuację finansową, przygotowywać dokładne raporty oraz efektywnie kontrolować koszty i przychody. To rozwiązanie stworzone z myślą o firmach, które potrzebują zaawansowanych narzędzi do ewidencji operacji gospodarczych, poprawiając zarówno przejrzystość, jak i bezpieczeństwo prowadzonej księgowości.

Przejdź do sklepu
Najważniejsze funkcje dotyczące Ksiąg rachunkowych (FK):
  • automatyczne dekretowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, z użyciem schematu księgowania (schemat definiuje się raz, a potem można korzystać z niego wielokrotnie),
  • automatyczne przeksięgowanie VAT z dokumentów sprzedaży/zakupu na konta rozrachunków z VAT,
  • automatyczne księgowanie list płac na wskazanych kontach księgowych - zbiorczo dla wszystkich pracowników lub dla każdego indywidualnie,
  • ręczne wprowadzanie dokumentów księgowych (jeśli operacja nie została zaksięgowana automatycznie),
  • możliwość szybkiego podejrzenia treści dokumentu w księdze bez konieczności otwierania dokumentu,
  • przejście pomiędzy dokumentem źródłowym, a dokumentem księgowym poprzez wciśnięcie jednego klawisza - pozwala to na szybki podgląd księgowań odpowiadających wskazanemu dokumentowi,
  • wprowadzanie kwot bilansu otwarcia poszczególnych kont na jednym arkuszu,
  • automatyczne nadawanie kontrahentom, pracowników i środkom trwałym najbliższego dostępnego numeru subkonta,
  • automatyczne dekretowanie dokumentów z kasy i wyciągów bankowych, zarówno rozrachunkowych, dotyczących rozliczeń z pracownikami jak i powiązanych z dowolnym kontem księgowym,
  • możliwość dokonywania własnych zmian na dokumentach wygenerowanych automatycznie, (tak poprawione dokumenty oznaczone są gwiazdką),
  • automatyczne księgowanie rat amortyzacji i umieszczanie w ewidencji nowo zakupionych środków trwałych,
  • dowolne ustawianie roku obrotowego - nie musi być to styczeń / grudzień,
  • możliwość ręcznego dodawania pozycji bilansu i rachunku zysków i strat,
  • natychmiastowy podgląd stanów na kontach zawierający do wyboru:  
    • obroty okresu,
    • obroty narastająco lub salda (podgląd może dotyczyć dowolnego poziomu syntetyki lub całych zespołów).
    •  
  • ułatwione wyksięgowywanie salda z konta - program podpowiada saldo na koncie które można przenieść jednym kliknięciem
  •  
Księgowania równoległe

Do księgowania podstawowego, można dodać własne dodatkowe księgowania. Można określić kwotowo lub procentowo jaka część księgowania podstawowego ma być przeksięgowana na inne konta.

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.